Türkçe

Quick access


Bu Dergi DOI ve Crosscheck üyesidir


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.




Özet


Jenerasyon Y'nin Yatırım Aracı Tercihleri: Oyun Teorisi Yaklaşımı
Yüksek satın alma gücü olan ve yakın zamanda pazarda baskın bir rol oynamaya başlayan Jenerasyon Y, Küresel Ekonomi ‘de önemi giderek artmaktadır. İşletmelerin Jenerasyon Y'nin satın alma ve yatırım kararlarını etkileyemeye yönelik etkili stratejiler geliştirebilmesi için bu popülasyonun tüketim, harcama, birikim ve yatırım davranışlarının derinlemesine incelenmesi gerekmektedir. Türkiye'de Jenerasyon Y'nin birikim ve yatırım karar ve tercihlerini anlamaya yönelik yapılan araştırma oldukça sınırlıdır. Bundan dolayı bu araştırmada Türkiye'de ki Jenerasyon Y'nin yatırım tercihleri oyun teorisi ile tahmin edilmeye çalışılacaktır. Yapılan ilk oyun teorisinde üniversite öğrencilerinin yatırım tercihleri karşılaştırılmıştır, ikinci oyun teorisi ile de bu yatırım araçlarının öğrencilerinin beklentilerini ne ölçüde karşıladığı araştırılmıştır. Araştırmanın sonucunda Jenerasyon Y'nin en çok tercih ettiği yatırım aracının altın olduğu ortaya çıkmıştır.

Anahtar Kelimeler
Jenerasyon Y, Yatırım Araçları, Oyun Teorisi Yaklaşımı

Advanced Search


Announcements

Formerly Karabuk University
Journal of Institute of Social Sciences between 2013-2020
(ISSN: 1309-436X eISSN:2147-7841))

Adress :Journal of Humanities and Tourism Research
Phone :0370 418 86 00 Fax :0 370 418 83 33
Email :nturker@karabuk.edu.tr

Web Yazılım & Programlama Han Yazılım Bilişim Hizmetleri