Kırsal Konaklama İşletmelerinde Yeşil Pazarlama Uygulamaları
(Green Marketing Practices at Accommodation Enterprises in Rural Areas
)
Yazar
|
:
Melik Onur Güzel
- İbrahim Giritlioğlu - Atınç Olcay
|
|
Türü |
:
|
Baskı Yılı |
:
2015
|
Sayı |
:
5-2
|
Sayfa |
:
178-188
|
Özet
Yeşil Pazarlama çalışmaları diğer konaklama işletmelerinde olduğu gibi kırsal konaklama işletmeleri açısından da özel bir öneme sahiptir. Bu araştırmanın amacı, kırsal konaklama işletmelerinde yeşil pazarlamanın önemini vurgulamak, bu işletmelerde yeşil pazarlama kapsamında yapılabilecek uygulamaların neler olduğunu ortaya koymaktır. Bu amaçla bu çalışmada literatür taraması yapılmış ve konaklama işletmeleri yöneticilerine kırsal konaklama işletmelerinde uygulanabilecek yeşil pazarlama çalışmalarına yönelik öneriler sunulmuştur.
Anahtar Kelimeler
Pazarlama, Yeşil Pazarlama, Kırsal Konaklama İşletmeleri, Standart Oluşturma.
Abstract
Green marketing practices at accommodation enterprises in rural areas is as important as other hotel enterprises. The aim of this study is to emphasize the importance of green marketing at rural accommodation enterprises and to determine the practices that can be performed in the context of green marketing. To achieve this aim, related literature was reviewed and recommendations on green marketing practices at rurar accommodation establishments that can be developed were presented for hotel managers.
Keywords
Marketing, Green Marketing, Rural Accommodation Enterprises, Standard Creation